In de Benelux. Dat lijkt me een twijfelachtig genoegen. De totaal betaalde gerichte oplage van computerbladen in Nederland laten in de meest recente HOI cijfers in Q4 ten een oplagedaling van 11,5 procent zien, de uitgaven van HUB Uitgevers in dit segment lieten een nog iets sterkere oplagedaling zien. Hoe kijk je naar de toekomst van ICT bladen?'Wij hebben het intern nooit meer more than bladen, maar alleen nog maar more than merken. En zoals ik eerder al stelde, relevante merken hebben de toekomst, daar ben ik heilig van overtuigd. Als ik bijvoorbeeld naar onze uitgave Energy Unlimited kijk: voorheen alleen een blaadje, nu een alles overkoepelend cross mediaal merk. Onze redacteuren zijn de helden van hun doelgroep, waarom zouden we hun autoriteit alleen beperken tot print? Dus doen we veel meer dan print alleen. En het mooie is dat we dit meteen terug zien in de omzet, niet alleen is nike air max de print omzet van dit merk stabiel, de additional activiteiten zorgen voor omzet groei. Ik zeg nadrukkelijk omzetgroei, omdat we op dit moment in de wedstrijd nog niet bezig zijn met winstoptimalisatie, we focussen ons nu primair goedkope nike online op het marktpotentieel wat voor ons ligt. En dat willen we verder gaan uitrollen more than de andere merken binnen ons portfolio.' Wat is Louder? En wie is je doelgroep?'Man, twenty forty nine jaar, met een brede interesse, die momenteel eigenlijk naar onze analyse amper bediend wordt. Dat blijkt ook wel, want ik nike air max goedkoop ben bepaald niet ontevreden met de advertentiebezetting van het eerste nummer. En nog veel belangrijker, de Pipelines zijn bijzonder goed gevuld, dus mijn verwachtingen zijn bijzonder hoog gespannen. We beginnen satisfied print, maar analoog aan wat ik eerder zie, gaan we meteen sociale media inzetten. Onze partner 538 is in deze natuurlijk een gedroomde partner, op een aantal vlakken zijn zij zo veel verder dan wij, daar kunnen wij enorm veel van leren.'Louder geef je samen uit satisfied Radio 538. Hoe is die samenwerking tot stand gekomen, van wie komt het idee en initiatief? En van wie is Louder?'Samenwerkingen starten vaak toevallig. Door mensen die elkaar bijvoorbeeld kennen en een keer samen een kop koffie drinken. In dit geval waren dat onze commercieel directeur Raimon Gort en Joris van der Pol, de advertising manager van Radio 538. HUB Uitgevers geeft het blad uit voor eigen rekening en risico. Dus Louder is een pure HUB uitgave. De samenwerking satisfied Radio 538 is daarom zo belangrijk omdat we het blad sturen naar de leden van hun VIP databases. Er gaan dus ruim 70.000 exemplaren de deur uit naar een gegarandeerde doelgroep. De overige thirty.000 zijn de losse verkoop in. Omdat de database van radio 538 veel groter is dat die 70.000 en het dus niet gegarandeerd is dat je als lid elke twee maanden het blad ontvangt, bieden we een goedkoop abonnement aan om jezelf te verzekeren van toezending. Satisfied name dat gegarandeerde bereik trekt veel adverteerders more than de streep. En terecht, want het is een zeer interessante doelgroep.' De

文章標籤
創作者介紹

new nfl jerseys, nfl jerseys for dogs, nfl jerseys on sale

duiwo00 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()